מייצגים מורשים במס הכנסה 311191100​

החזרי מס לשכירים

מהגבוהים בישראל!​

בדקו עכשיו בצורה קלה, נוחה, בטוחה וללא דאגות אם מגיע לכם החזר מס

* מילוי הפרטים נעשה בצורה מאובטחת לחלוטין והנתונים נשמרים אך ורק במאגרי החברה לצרכי התקשרות עתידית עמך.
עד היום החזרנו
0
גובה החזר ממוצע
0
לקוחות מרוצים
0

החזר מס לשכירים וכללי - איך התהליך עובד?

שלב א'
בדיקת זכאות ראשונית
טלפון

יועץ להחזרי מס יחזור אליך לצורך מילוי שאלון קצר לבדיקת זכאות ראשונית.

שלב ב'
מעבר למחלקת ניהול תיקים
חתימה דיגיטלית
בשלב זה תצוות לך מנהל/ת תיק אשר תלווה אותך לאורך כל התהליך בליווי צמוד ואישי ובשקיפות מלאה.
אנו נאסוף עבורך את כל הנתונים והמסמכים למקסום ההחזר
שלב ג'
חישובים
החזר מס הכנסה שלילי

לאחר קליטת היצוג ברשויות ואסיפת הנתונים, מחלקת החשבים יעשו עבורך חישוב מלא אשר כולל אופטימיזציה והצלבות למול ביטוח לאומי ומס הכנסה למקסום גובה ההחזר.

שלב ד'
הגשת התיק למס הכנסה
הגשת בקשה להחזר מס

שלב תוצאות החישובים, חתימת הדוחות והגשתם למס הכנסה

שלב ה'
קבלת הכסף
שירות ואמינות

סיום תהליך, קבלת הכסף מרשות המיסים ישירות לחשבונך.

קצת עלינו, ומדוע כדאי לכם לקבל החזר מס לשכירים דרכנו!

כשהקמנו את WIN TAX, התחייבנו להרוויח - רק אם אתם מרוויחים!
החזון של WIN TAX הוא להעלות את המודעות בקרב שכירים לזכויותיהם, ולהחזיר אליהם הביתה את הכסף ששוכב ברשויות המיסים. נגלה לכם ששם העסק נולד מתוך כוונה להגיע למצב של WIN WIN עם כל שכיר ושכירה שפונים אלינו לקבלת שירותי החזר מס. אנו ב WIN TAX לוקחים על עצמנו לעבוד למען זכויותיכם, ולהסתכן בכך שלפעמים נעבוד ממש בחינם. כך שבכל מקרה - לכם, לא יהיה מה להפסיד!
בדוק אם מגיע לך החזר מס!
השאר פרטים כאן, ויועצי החזר מס יחזרו לבדיקת הזכאות שלך בהקדם האפשרי.

החזרי מס הכנסה לשכירים

בואו נבהיר לפני הכל מהו אותו מושג הנקרא החזר מס. המושג החזר מס, מתייחס לכך שאנחנו, ככאלו המשלמים מס למדינה ולא רק מס אחד אלא הרבה מאד מיסים המגולמים בכל מיני פעילויות פיננסיות שאנחנו מבצעים בצורה שוטפת, אנחנו יכולים להיות ראויים או זכאים להחזרים חלקיים של אותם מיסים עקב חוקים ותקנות שאנחנו כמובן לא יודעים עליהם כאזרחים מהשורה אבל הם אכן קיימות. אתן דוגמה קצרה מהזמן האחרון, עוסק זעיר פתח עסק לפני כשנתיים ובסוף שנת 2019, הגיע לו מכתב מרשות המיסים שעליו לשלם כך או כך מס למדינה. אותו אחד פנה לרואת החשבון שלו עם נייר המוכיח שאישתו שעובדת קופת חולים, היא תושבת חוזרת אחרי 10 שנים בחו”ל ובגין זה יש לה נקודות זכות. אותה עובדה הועברה לרשויות המס על ידי רואת החשבון ולא רק שאותו בעל עסק לא שילם מס על אותה שנה, הוא היה זכאי להחזר של מאות שקלים בגין אותם נקודות זכות. במידה ולא היה האדם הזה מבצע את אותה פעולת חקירה ובירור, הוא היה משלם את המס ולעולם לא היה מקבלו בחזרה פלוס כסף נוסף. 

החזרי מס לשכירים

 

חישוב מס הכנסה 

למרות שמס הכנסה מחושב ומחוייב בתלוש שכר מדי חודש, חישובי מס הכנסה מתבצעים אחת לשנה. הדבר עשוי ליצור פערים וכך מס הכנסה יכול לגבות מכם יותר כסף ממה שצריך. מסיבה זו, יכול להווצר מצב בו אתם זכאים לקבלת החזרים ממס הכנסה. על מנת לבדוק האם אתם זכאים להחזרי מס, כל שעליכם לעשות הוא לענות על מספר שאלות פשוטות בצירוף מסמכים רלוונטיים. השרות הזה ניתן ללא עלות על ידי WIN TAX. לאחר קבלת מלוא הנתונים הדרושים לנו לבדיקה, נוכל לבצע בדיקה מקיפה ולגלות האם אכן הינכם זכאים לקבל החזרי מס הכנסה ובאיזה גובה.

יש 84 קריטריונים אשר יכולים לזכות אתכם בהחזר מס. יתכן ואתם מובטלים, או אולי סיימתם את הלימודים וקיבלת תואר אקדמי, אולי בדיוק החלפתם מקום עבודה או לקחתם משכנתא לקניית דירה, יתכן כי השקעתם במניות ובניירות ערך, אולי יש לכם ביטוחים וקופות גמל, יתכן שאתם מתגוררים בעיירות פיתוח וזכאית להטבות מס, אולי נולד לכם ילד נוסף או אולי אתם בכלל חיילים משוחררים.

כל הקריטריונים המוזכרים ורבים נוספים עשויים לזכות אתכם בכסף של החזרי מס לשכירים. ניתן לדרוש החזרי מס לשכירים שש שנים אחורה, לאחר מכן לא יהיה ניתן לקבל החזרי מס לשכירים בגלל חוק התיישנות. כל חברה שעוסקת בייעוץ מס ובהחזרי מס, יכולה להצליח או לא להצליח להשיג בעבור לקוחותיה החזרים כספיים. הדבר תלוי מאוד במיומנויות, בנסיון, בהכרות עם תקנות מס הכנסה וחוקיה, פסקי דין שונים ועוד. למעשה, בחירת חברה שתעניק לכם שרות של החזרי מס לשכירים היא קריטית.

החזר מס אונליין לשכירים

החזר מס אונליין לשכירים הינה דרך פשוטה ונפוצה, כאשר החזר המס עצמו מתבצע ישירות לחשבון של מגיש הבקשה. כמובן כי חשוב לזכור כי מומלץ לוודא כי פרטי חשבון הבנק אכן נכונים ומדויקיים על מנת למנוע תקלות ובעיות שונות.

אנו ב WIN TAX עוסקים בייעוץ מס לשכירים ומתמחים בהגשת בקשות להחזר מס – תנו לנו לעזור לכם להחזיר את הכסף הביתה. WIN TAX היא חברה מנוסה אמינה ומקצועית, מן המובילות בתחום החזרי מס לשכירים. יש לנו את הידע, את המיומנות, את הנסיון הדרוש ואנו מכירים בצורה מעמיקה את החוקים, התקנות ופסקי הדין בנושא. בנוסף לידע, אנו מציעים ללקוחותינו שרות אמין יעיל ומקצועי והכל בצורה נעימה ובשקיפות מלאה. אנו עובדים עם מערכת מיחשוב מתקדמת וייעודית אשר הופכת את העבודה ליעילה ומהירה.

קיימים לא מעט שכירים במשק בארץ, ומכאן, הנושא של החזרי מס לשכירים אונליין הפך בשנים האחרונות למבוקש ונפוץ במיוחד. עם זאת, רבים חוששים מהמאמץ, מהתהליך ומהבירוקרטיה ומעדיפים לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה בשירותי החזרי מס לשכירים אונליין. כמובן כי בעת בקשה של החזרי מס לשכירים אונליין יש לוודא כי כל הפרטים נכונים, ואכן מגישים את כל הטפסים הרלוונטים.

wintax הינה חברה מקצועית ובעל ניסיון רב בתחום שירותי החזרת מס. החברה שמה לה לדגש לקדם מודעות בקרב שכירים לזכויות המגיעות להם, תוך מתן שירות להשבת כספים אשר שוכבים ברשויות המיסים. כחלק מהשירות, החברה לוקחת על עצמה את הסיכון כי יהיו מקרים בהם העבודה תהיה מאתגרת ולא פשוטה, ולעיתים אף ללא עלות מצד הלקוח, כך שללקוח אין מה להפסיד. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ולהעניק לכל לקוח את השירות האישי, האדיב והמקצועי ביותר, ללא פשרות. כמו כן, החברה מציעה שירותי החזרי מס לשכירים אונליין, החזרי מס לשכירים באינטרנט, החזרי מס לשכירים מס הכנסה, החזרי מס לשכירים מס הכנסה אונליין ועוד.

בין לקוחותינו

החזרי מס לשכירים באינטרנט

בקשה של החזרי מס לשכירים באינטרנט אשר מנוהלת על ידי חברה בעלת מוניטין וניסיון בתחום יכולה ברוב המקרים להפוך להיות אפקטיבית יותר, כאשר התהליך כולו יכול להפוך לקצר ופשוט יותר, וכמובן האפשרות להגיע לתוצאה מיטבית עולה אף היא.

החזרי מס לשכירים מס הכנסה

החזרי מס לשכירים מס הכנסה הפך לאחד הנושאים הנפוצים ביותר בתחום, ובצדק. יותר ויותר שכירים מבקשים לדעת האם מגיע להם החזר מס, כאשר ניתן לראות כי לרבים אכן מגיע כסף.

על-פי אילו קטגוריות מגיעות לכם הטבות והחזרי מס?

חשוב שתכירו את התשלומים החודשיים הרלוונטיים לנושא החזרי המס. בין אם אתם עובדים כשכירים ובין אם אתם עובדים כעצמאים, ברגע שישנה הפרשה מהשכר שלכם לקופת גמל, קרן פנסיה, פוליסות ביטוח חיים או פוליסות לקיצבה, יש לכם זכאות להטבות מס!

הצוות המקצועי של WinTax יבדוק עבורכם הטבות מס לגבי כל אחד מהתשלומים הבאים:

קופת גמל

קופת הגמל היא שם כולל למספר מוצרים פיננסים לחיסכון לטווח הארוך או לטווח בינוני לצורך חיסכון לתקופת הפנסיה. קופת הגמל מוכרת על-ידי מס הכנסה כחיסכון אשר יכול להעניק הטבות מס אך עם זאת היא מוגבלת למשיכת הכספים הנמצאים בקופה.

קופת גמל במעמד עצמאי

כספי קופה זו מגיעים מכספי העמית ואין הפרשה של המעסיק. גם כאן, על-פי תנאים מסויימים, ניתנת הטבת מס עבור בעל הקופה.

קופת גמל במעמד שכיר

בעלי קופת גמל במעמד שכיר נהנים מהפרשה של המעסיק לקופה כאשר ההפרשה היא על בסיס חודשי מהמשכורת ומהמעסיק.

קרן פנסיה

דרך נוספת לחיסכון לתקופת הפנסיה היא קרן פנסיה. בקרן הפנסיה מופקדים גם כספי נכות ושארים אשר יכולים לשמש אתכם או את יקירכם.

פוליסה לקצבה

הפוליסה לקצבה מבוססת על חוזה בין העובד לבין חברת הביטוח. זהו אפיק חיסכון פנסיוני המיועד לתשלום פנסיה חודשית.

פוליסה לקצבה

הפוליסה לקצבה מבוססת על חוזה בין העובד לבין חברת הביטוח. זהו אפיק חיסכון פנסיוני המיועד לתשלום פנסיה חודשית.

פוליסה לתגמולים

גם כאן הפוליסה היא חוזה בין העובד לבין חברת הביטוח, כאשר בתוכנית זו מופקדים כספים לתגמולים ויכולים לכלול גם כיסויים נוספים. היא רלוונטית הן לשכירים והן לעצמאים.

תגמולים

התגמולים הם כספים אשר נחסכו בקופת הגמל או בפוליסת תגמולים וניתן למשוך אותם בפעולה אחת והן לא מותאמות לקצבה חודשית. דרכי משיכת התגמולים נתונים לתנאי הוראות מס הכנסה ובכפוף אליהם.

פוליסה לביטוח חיים

זהו חוזה בין המבוטח לבין חברת הביטוח אשר מקנה למבוטח כספים במקרה של נכות, או כספים לקרובי המשפחה שלו במקרה של מוות.

האם מגיעים לכם החזרי מס על-פי ההפקדות הללו?

הטבות מס הוא נושא מורכב אשר אינו מקבל את הדגש באף אחת מהדרכים הקיימות היום באופן ממוחשב, כולל סימולטורים ותוכנות שכר אשר אינן יכולות להביא לחישוב מדוייק של חישוב המס להחזר. אם כן, הדרך הטובה ביותר לקבל את המידע הנכון והמדוייק ביותר להטבות מס המגיעות לכם, היא באמצעות ייעוץ מקצועי של צוות המומחים של Win Tax!

צוות Win Tax מביא איתו ידע וניסיון חשובים ביותר בכדי לבצע את בדיקת חישובי הטבות המס בצורה יעילה ומהירה במיוחד בשבילכם!

התמחות החברה

החזרי מס לשכירים

יש לא מעט קריטריונים אשר יכולים לזכות אתכם בהחזר מס. יתכן ואתם מובטלים, או אולי סיימתם את הלימודים וקיבלת תואר אקדמי, אולי בדיוק החלפתם מקום עבודה או לקחתם משכנתא לקניית דירה, ייתכן כי השקעתם במניות ובניירות ערך, אולי יש לכם ביטוחים וקופות גמל, ייתכן שאתם מתגוררים בעיירות פיתוח וזכאים להטבות מס, אולי נולד לכם ילד נוסף או אולי אתם בכלל חיילים משוחררים.

החזרי מס שבח

במידה ובמהלך ששת השנים האחרונות יצא לכם למכור בית, דירה, מגרש או נכס כל שהוא, קרוב לוודאי שאתם זכאים לקבל החזר מס שבח. אנו מזמינים אתכם להגיע אל משרדי חברתינו WIN TAX על מנת לבדוק את זכאותכם ללא כל התחייבות וללא תשלום. אנו ב WIN TAX עוסקים בייעוץ מס לשכירים ומתמחים בהגשת בקשות להחזר מס – תנו לנו לעזור לכם להחזיר את הכסף הביתה. סכום החזר מס שבח עשוי להיות להגיע עד למאות אלפי שקלים!

החזרי מס על משיכת פנסיה

הנחת היסוד הבסיסית הקיימת היא שיש יותר מסיכוי סביר שכמעט לכל אזרח שכיר מגיעים החזרי מס על משיכת פנסיה, בתנאי שהוא משך את הפנסיה שלו או חלק ממנה בששת השנים האחרונות. יש לפעול בצורה נכונה ומקצועית על מנת לממש את הזכאות הקיימת. אנו ב WIN TAX עוסקים בייעוץ מס לשכירים ומתמחים בהגשת בקשות להחזר מס – תנו לנו לעזור לכם להחזיר את הכסף הביתה.
מאמרים נוספים