מייצגים מורשים במס הכנסה 311191100​

החזר מס גמלאים

תחום חוקי המס הנו אחד התחומים המורכבים ביותר שקיימים בהקשר הכלכלי של חיינו. אנו, כאזרחים עובדים, יודעים הוא שאנו מחויבים בחוק לתשלום חודשי של מיסים ובנוסף, אנחנו משלמים מס ישיר או עקיף על פעולות נוספות

בדקו עכשיו בצורה קלה, נוחה, בטוחה וללא דאגות

החזר מס גמלאים

תחום חוקי המס הנו אחד התחומים המורכבים ביותר שקיימים בהקשר הכלכלי של חיינו. אנו, כאזרחים עובדים, יודעים הוא שאנו מחויבים בחוק לתשלום חודשי של מיסים ובנוסף, אנחנו משלמים מס ישיר או עקיף על פעולות נוספות שאנו מצבעים כל הזמן. בעיקר פעולות של קנייה ומכירה.

אותם מיסים הולכים ישירות לקופת המדינה על מנת לממן את הפעילויות השונות של הממלשה וזה כמובן דבר חיובי ואפילו מוסרי. אך יש גם צד אחר למטבע זה. בעוד שאנו משלמים באופן יזום או אוטומאטי את אותם מיסים ובראשם מס הכנסה, במקרים מסוימים ותחת קריטריונים מסוימים, מגיע לנו גם החזרי מס.

כלומר, שהכסף יעשה את דרכו ההפוכה מקופת המדינה לחשבון הבנק שלנו. וכמה קריטריונים כאלו קיימים אתם שואלים? 84!! קריטריונים. אחד מהם היו החזר מס לגמלאים או בשם אחר החזרי מס בגין פיצויי פרישה.

מעט רקע על החזר מס גמלאים

כולנו כמעט חוסכים כל חיינו עבור הפנסיה שלנו בעזרת הפקדת כסף חודשית לקרנות הפנסיה השונות ולקופות הגמל. כסף זה נצבר לזכותנו וחוזר אלינו בתור קצבה חודשית לאורך כל שנות הפרישה שלנו על מנת שנוכל לחיות בכבוד. אך ישנם מצבים בהם לצערנו אנחנו מוכרחים להוציא את כספי התגמולים לפני שהגענו לגיל פרישה.

לדוגמה – עקב הקורונה אזרחים רבים הגיעו לחדלות פירעון והכסף שנצבר עבורם בקרן הפנסיה נשאר המקור היחידי שאתו יוכלו להמשיך ולחיות והם משכו כספים. בכדי למנוע מצב כזה בכדי להבטיח חיים בכבוד אחרי גיל הפרישה המדינה משיתה מס של 35%!! על משיכת כספי פנסיה לפני הזמן.

החזר מס גמלאים

אם אתם נמנים על אלו שמשכו את כספי הפנסיה או חלקם לפני הזמן, אנחנו ב WIN TAX אומרים לכם שמגיע לכם החזר מס על משיכה זו. מגיע לכם החזרי מס בגין פיצויי פרישה. מאמר זה נכתב על ידנו ב WIN TAX על מנת שאם אתם נמצאים במצב זה, מגיע לכם החזר ואנו יודעים בדיוק איך לקבל חזרה את אותו החזר מס גמלאים הישר לחשבון הבנק שלכם.

עלות

השרות של WIN TAX הנו שרות על בסיס הצלחה. כלומר, אם הצלחנו להשיב את כספיכם, נבקש מכם עמלת טיפול. אם לא, לא נבקש כלום וכל הסיכון הוא כמובן עלינו. למה אנחנו עושים זאת? כי ברוב המוחלט של המקרים אנו מצליחים להשיג החזרי מס מכובדים ללקוחותינו. לכן אל תהססו. צרו עמנו קשר דרך האתר או באופן טלפוני לטובת בדיקת זכאות ראשונית ואם עברתם, נצא לדרך ביחד עד לקבלת כספיכם המגיע לכם בדין.

בפנייתכם לרשויות מס, מומלץ להיות מצויידים ביועץ מס מקצועי ומומחה בתחום, בדיוק כפי שהייתם מצטיידים בעורך דין מומחה לו הייתם פונים לבית משפט.

WIN TAX היא חברה רצינית שתחסוך לכם טרטור מיותר וזמן יקר ותעניק לכם שקט נפשי. איתנו הסיכוי שלכם לקבל את מלוא זכויותיכם, להימנע מטעויות הוא הכי גבוה שניתן לקבל. הנסיון והידע שצברנו משרת את לקוחותינו בצורה מיטבית ומשתלמת. בנוסף, חשוב לדעת כי שכר טרחה של יועץ מס מוכרת לצרכי מס גם עבור שכירים ולכן מזכה אותם בהחזר מס.

על-פי אילו קטגוריות מגיעות לכם הטבות והחזרי מס?

חשוב שתכירו את התשלומים החודשיים הרלוונטיים לנושא החזרי המס. בין אם אתם עובדים כשכירים ובין אם אתם עובדים כעצמאים,
ברגע שישנה הפרשה מהשכר שלכם לקופת גמל, קרן פנסיה, פוליסות ביטוח חיים או פוליסות לקיצבה, יש לכם זכאות להטבות מס!

הצוות המקצועי של Win Tax יבדוק עבורכם הטבות מס לגבי כל אחד מהתשלומים הבאים:

קופת גמל

קופת הגמל היא שם כולל למספר מוצרים פיננסים לחיסכון לטווח הארוך או לטווח בינוני לצורך חיסכון לתקופת הפנסיה. קופת הגמל מוכרת על-ידי מס הכנסה כחיסכון אשר יכול להעניק הטבות מס אך עם זאת היא מוגבלת למשיכת הכספים הנמצאים בקופה.

קופת גמל במעמד עצמאי

כספי קופה זו מגיעים מכספי העמית ואין הפרשה של המעסיק. גם כאן, על-פי תנאים מסויימים, ניתנת הטבת מס עבור בעל הקופה.

קופת גמל במעמד שכיר

בעלי קופת גמל במעמד שכיר נהנים מהפרשה של המעסיק לקופה כאשר ההפרשה היא על בסיס חודשי מהמשכורת ומהמעסיק.

קרן פנסיה

: דרך נוספת לחיסכון לתקופת הפנסיה היא קרן פנסיה. בקרן הפנסיה מופקדים גם כספי נכות ושארים אשר יכולים לשמש אתכם או את יקירכם.

פוליסה לקצבה

הפוליסה לקצבה מבוססת על חוזה בין העובד לבין חברת הביטוח. זהו אפיק חיסכון פנסיוני המיועד לתשלום פנסיה חודשית.

פוליסה לקצבה

הפוליסה לקצבה מבוססת על חוזה בין העובד לבין חברת הביטוח. זהו אפיק חיסכון פנסיוני המיועד לתשלום פנסיה חודשית.

פוליסה לתגמולים

גם כאן הפוליסה היא חוזה בין העובד לבין חברת הביטוח, כאשר בתוכנית זו מופקדים כספים לתגמולים ויכולים לכלול גם כיסויים נוספים. היא רלוונטית הן לשכירים והן לעצמאים.

תגמולים

התגמולים הם כספים אשר נחסכו בקופת הגמל או בפוליסת תגמולים וניתן למשוך אותם בפעולה אחת והן לא מותאמות לקצבה חודשית. דרכי משיכת התגמולים נתונים לתנאי הוראות מס הכנסה ובכפוף אליהם.

פוליסה לביטוח חיים

זהו חוזה בין המבוטח לבין חברת הביטוח אשר מקנה למבוטח כספים במקרה של נכות, או כספים לקרובי המשפחה שלו במקרה של מוות.

האם מגיעים לכם החזרי מס על-פי ההפקדות הללו?

הטבות מס הוא נושא מורכב אשר אינו מקבל את הדגש באף אחת מהדרכים הקיימות היום באופן ממוחשב, כולל סימולטורים ותוכנות שכר אשר אינן יכולות להביא לחישוב מדוייק של חישוב המס להחזר. אם כן, הדרך הטובה ביותר לקבל את המידע הנכון והמדוייק ביותר להטבות מס המגיעות לכם, היא באמצעות ייעוץ מקצועי של צוות המומחים של Win Tax!

צוות Win Tax מביא איתו ידע וניסיון חשובים ביותר
בכדי לבצע את בדיקת חישובי הטבות המס בצורה יעילה ומהירה במיוחד בשבילכם!

שתפו אותנו

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
תוכן עניינים

מאמרים נוספים בנושא

החזר מס להורים גאים

החזר מס להורים גאים

מדינת ישראל מעניקה הטבות מס להורים לילדים, במטרה לסייע בהוצאות גידול הילדים. הטבות אלו כוללות קצבת ילדים ונקודות זיכוי ממס הכנסה. עד לשנת 2017, הטבות

החזר מס לנכי צה"ל

החזר מס לנכי צה"ל

מדינת ישראל מעניקה לנכי צה"ל הטבות רבות, במטרה לסייע להם להתמודד עם נכותם ולשפר את איכות חייהם. אחת ההטבות החשובות הניתנות לנכי צה"ל היא החזר